Популярные сообщения из этого блога
Metoda cubului la disciplina dezvoltarea personală
Exemplu de aplicație a metodei cubului Proiect didactic la matematic ă Elaborat : Gordil ă Nicoleta Data: 13.12.2018 Clasa: a IX-a “C” Subiectul/Tema: Apa și sănătatea Tipul lecției : Mixtă Competențe Specifice : 1, 2, 4, 5, 9. Subcompeten țe : 3.1; 3.2; 3.3. Obiectivele operaționale : Elevul va fi capabil O 1 : să identifice calităţile naturale ale apei ; O 2 : Să analizeze importanța apei în menținerea sănătății organismului . O 3 : Să determine fiecare ce cantitate de apă trebuie să consume zilnic luând în considerație, informația prezentată de profesor. O 4 : Să deducă măsurile de protecție reeșind din sursele de poluare a apei. Metode și procedee : analiza, conversația euristică, explica ția, analogia, chestionarul, observația, metoda cubului, metoda 321. Forme de organizare : frontal. Mijloace didactice : tabla, cubul, foi A3, marchere. Materiale didactice : fișe pentru metoda cubului, suport informațional pentru fiecare gr
Exemplu de evaluare pentru clasa a V-a “Propoziţii matematice. Mulţimi.”
Exemplu de test în două variante N.Pr.__________________________________ Clasa 5____ Probă de evaluare: “ Propoziţii matematice. Mulţimi. ” Varianta I 1. Încercuiţi litera A, dacă propoziţia este adevărată şi litera F, dacă este falsă: Deîmpărţitul unui cît se determină prin înmulţire. A F Scrieţi negaţia ei şi determinaţi valoarea de adevăr a negaţiei propoziţiei: 3p _______________________________________________________________________ _____________________________________________________. A F 2. Fie A= { 0,2,4,8, 10,13,16, 18 } . Determinaţi valoarea de adevăr a propoziţiilor: a) 5 Î A ___ b) 14 Ï A ____ c) { 6, 8 } Ì A ____ 6p d) Æ Ì A ___ e) { o } = Æ ____ f) { 4,10, 18 } ⊂ A ____ 3. Fie S= { a,e,i,t,g,k,l } . Scrieţi do
Комментарии
Отправить комментарий